نسخه جدید U96d – UltraSurf

این نسخه جدید اولتر سرف هست که ایرادهای u96cرو نداره

این نرم افزار فیلتر شکن التراسرف هست یه زمانی ما در به در دنبال فیلتر شکن میگردیم یه زمانی هنوز نسخه های قبلی کار میکنه ورژن جدید میاد ولی چیزی که اینجا مهم است اینکه اینترنت داری فیلتر شکن نداری سریع کامپیوتر رو خاموش کن دکمه شات دان رو نمیگم مستقم از برق بکش چون فایده ندارهاین جا ایرانه دیگه مگه میشه ازادانه به هر چی دوست داشتی برسی!نه! هر چی ولی فقیه دوست داشت شما باید ببینی وبخونی غلط هم کردی میخوای از فیلتر رد شی هر چی اقا بگه

دانلودنرم افزارu9.6d

لینک اصلی

لینک اصلی

Mirror1

دانلود از سرور4shared

4 پاسخ

  1. سلام ممنون از بازدیدتون باشه مشکلی نیست تبادل لینک میکنیم من شما رو مثل اون 3 وبلاگی که لینک کردم لینک میکنم به صورت RSS
    راستی وبلاگم مگه فیلتر شده من خودم چک کردم همه صفحه هاش فیلتر نیست

  2. سلام وبلاگتون رو. لینک کردم

  3. سلام
    «سوال هم داشتم چه طوری مثلا ادرس سایت من با فید این بغل میاد چه طوری من باید این کار رو بکنم»
    مسیر زیر رو برید:
    نما….ابزارک ها….بعد در قسمت ابزارهای در دسترس, RSS رو انتخاب و به «ستون کناری سمت راست» یا «ستون کناری سمت چپ» اضافه میکنید بعد در قسمت «نشانی خوراک RSS را بنویسید:»
    آدرس فید سایت مورد نظر رو وارد کنید.به عنوان مثال آدرس فید شما https://kheradgar.wordpress.com/feed/ اینه که من وارد کردم در قسمت «برای این خوراک یک نام بگذارید (اختیاری):» میتونین این قسمت رو پر یا خالی بزارید من خالی گذاشتم. در قسمت «چند تا نمایش داده شود؟» من عدد 1 رو انتخاب کردم یعنی حداکثر یکی نوشته رو نشون میده. سه قسمت زیر :
    نمایش نوشته؟

    نمایش نویسنده‌ی نوشته اگر بود؟

    نمایش تاریخ نوشته؟
    میتونین تیکش رو بزنید یا نزنید من انتخاب نکردم
    اگه سوال دیگه ای بود در خدمتم

پاسخی بگذارید

