ادرس جدید بدون فیلترما http://kheradgar1.wordpress.com

الان نمیدونم فحش خواهر مادر بدم به اینایی که برای بار دوم وبلاگ منو فیلتر کردن یا خوشحال باشم که دارم با اینا میجنگم اینا فیلتر میکنن من میسازم البته این نهضت ادامه دارد ولی این ادرس جدید ماست اگر از دوباره فیلتر شد سایت تبدیل میشه به  http://kheradgar2.wordpress.com  میبینید که برای ما کاری نداره 15 کار داره تا من یه وبلاگ جدید با همون مطالب بسازم ولی خوب اونااحمق تر از این حرفا هستند که من فکرشو میکردم ولی باشه یه جنگ عجیبی هست برای من ایران الان دقیقا تاریخش مثل تاریخ قرون وسطی شده هر حرفی میزنی سریع میگن توبه کن کفر گفتی بعد شکنجه وبعد اعتراف بعد هم مرگ  ادم کشی به اسم دین  ولی  این طوری هم حال میده لذت بخش هست هیجانم هم داره ادم از روزمرگی هم درمیاد!!!!!

پاسخی بگذارید

